سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترفند کسب درآمد از روی تعداد بازدیدکنندگان سایت‌ها و وبلاگ‌های شخصی:

آری درست متوجّه شده‌اید! کسب درآمد از روی تعداد بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگتان تنها چیزی است که به دنبال آن می‌گردید، در غیر این صورت این متن را مشاهده نمی‌کردید!!!
من هم در کنار شما و دوشادوش شما قرار دارم تا هم شما به درآمد برسید و هم من. بدون شک کسب درآمد عالی در ماه برای شما توسط خودتان به نفع من هم خواهد بود. من ادّعا نمی‌کنم که به شما شغل جدیدی را معرفی می‌کنم تا به سود برسید! خیر! من هم در کنار شما به سود خواهم رسید، اگر شما به سود برسید. و یک معامله دوطرفه و مساوی است.
سیستم پاپ آپ شبکه‌ی اجتماعی وزین فیس‌نما به دو شیوه‌ی، عضویت نمایش دهندگان و عضویت تبلیغ دهندگان ارائه‌ی درآمدزایی برای صاحبان وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها می‌نماید.

کسب درآمد از روی تعداد بازدیدکنندگان

نمایش دهندگان
این شبکه‌ی اجتماعی علاوه بر محبوبیت زیاد خود در میان کاربران ایرانی در نظر دارد بستری حرفه‌ای برای صاحبان وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها ایجاد نماید تا از کمترین تعداد بازدیدکنندگان خود به درآمد قابل توجهی دست یابند. این روش به تازگی در ایران راه اندازی شده است. به صورتی که با قرار دادن یک کد در وب خود، به ازای هر پاپ آپ منحصر به فرد، پورسانت دریافت می‌کنید که یکی از پرطرفدارترین روش‌های کسب درآمد در جهان می‌باشد

تبلیغ دهندگان
اگر شما نیز از آن دسته وبمسترهایی هستید که تا به حال روش‌های مختلفی را برای معرفی وبسایت خود به دیگر کاربران ایرانی امتحان کرده‌اید ولی به نتیجه‌ی دلخواه خود نرسیده‌اید، می‌توانید از این امکان حرفه‌ای که در این شبکه‌ی اجتماعی برای تبلیغات سایت شما در نظر گرفته شده است، بهره ببرید. با کمترین هزینه ممکن به نتیجه بالایی دست خواهید یافت.

کسب درآمد از روی تعداد بازدیدکنندگان

حالا با این توضیحات که ارائه شد، آیا هنوز احساس می‌کنید شغلی بهتر از این شغل وجود دارد که بتواند هم برای شما جذاب باشد و هم درآمد خوبی داشته باشد؟
اگر سراغ دارید به ما هم اطلاع دهید!
برای عضویت اینجا کلیک نمایید.
با آرزوی موفّقیّت و درآمد فروان برای شما.

 




تاریخ : چهارشنبه 92/5/9 | 5:47 صبح | نویسنده : سایه روشن | نظر